Перший сенсорний інформаційний термінал в публічних бібліотеках міста Харкова

Бібліотеки Слобідського району активно впроваджують новітні IT-технології та використовують інноваційне інформаційно-комунікативне середовище для автоматизованого обліку та електронної каталогізації бібліотечного фонду. Створення власних баз даних, автоматизації процесу обслуговування читачів, для забезпечення зручності користувачів в отриманні інформації про діяльність бібліотек в інтерактивному форматі, інноваційні бібліотечні послуги, ресурси: книги та періодичні видання, власний медіаконтент, сучасне комп’ютерне та мультимедійне обладнання стає першочерговоим завданням публічних бібліотек міста.

Цього року в бібліотеці ім. І.С. Тургенєва впроваджено перший у Харкові інформаційний термінал, головним завданням якого є створення ефективну комунікації між бібліотекою та користувачами, спрощення системи доступу до інформації.

Сенсорний інформаційний термінал підключений до мережі Інтернет, забезпечує швидке і зручне інформування читачів про послуги, що надають бібліотеки району, анонсує найближчі заходи, пропонує додаткову інформацію про книги та різноманітні інформаційні сервіси, що допоможе зробити вибір читачеві.

Програмне забезпечення терміналу, створене спеціально для бібліотеки, має низку функцій, які дозволяють виконувати будь-які нагальні завдання, просте і зрозуміле у використанні, володіє доброзичливим інтерфейсом. Головне меню Інформаційного терміналу має такі розділи: «Бібліотечні послуги», «Афіша», «Клуби та творчі майстерні», «Нові книги», «Топ читання», «Періодичні видання»., кожен з яких, для зручності, має підрозділи. Різні категорії відвідувачів зможуть з легкістю використовувати його для отримання інформації.

IMG 7439 ф 3
IMG 7431 ф 2
IMG 7427 ф 1

Використання інформаційного термінала в бібліотеці підвищує інформаційну та соціальну роль бібліотек, покращує задоволення потреб читачів в інформаційних продуктах і послугах.

бібліотеки, Департамент культури Харківської міської ради, інформаційний термінал